"" به سبد خرید شما اضافه شد.نمایش سبد

تم تولد پرسپولیس

تم تولد پرسپولیس یک تم بسیار پر طرفدار در بین ایرانیان می باشد. محبوبیت این تم محدود به یک رده سنی خاص یا فقط آقایان نیست. تم تولد پرسپولیس هم در بین خانم ها و دختر خانم ها و هم در بین آقایان و پسر بچه ها از محبوبیت بالایی برخوردار است. و هر کسی که طرفدار و هوادار این باشگاه باشد قطعا دوست دارد یکی از جشن تولد های خود را با دکوراسیون و تزیینات تم تولد پرسپولیس برگذار کند.

باشگاه پرسپولیس با قهرمانی های متعدد، یکی از پر افتخار ترین و محبوب ترین باشگاه های ایران و آسیا می باشد. لذا هواداران زیادی در بین مردم ایران دارد. برای همین تم تولد پرسپولیس همواره یکی از پرفروش ترین تم های تولد در همه سالها بوده و هیچ وقت قدیمی و تکراری نمی شود.

ما در این فروشگاه بیش از بیست آیتم از لوازم تم تولد پرسپولیس را برای فروش ارائه می دهیم. و تمام لوازم و وسایل مورد نیاز شما را برای بادکنک آرایی و خلق یک دکور استثنائی از تم تولد پرسپولیس را تامین می کنیم.

دکوراسیون های متفاوت با تم تولد پرسپولیس

رنگ این تم قرمز است و برای دکوراسیون تولد با تم پرسوپولیس بیشتر از ترکیب دو رنگ سفید و قرمز و بعضا از ترکیب دو رنگ قرمز و مشکی استفاده می شود.این رنگ برای جشن تولد بسیار شاد و مهیج می باشد.

در اینجا برای ایده دادن به شما برای پیاده کردن یک دکور ساده و جذاب چند عکس از دکورهای مختلف با تم تولد پرسپولیس تهیه کرده ایم.

همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید، استفاده از لوازم تم تولد به شما کمک می کند تا بتوانید یه میز مختصر شیک صرفا برای اعضای درجه یک خانواده خود بجینید و در کنار آن عکسای زیبایی از تولد خود ثبت کنید. و هم می توانید با یک بادکنک آرایی و دکوراسیون شیک یک جشن تولد خاص و ویژه داشته باشید.

لازم به ذکر است که مجموعه تاپ شاد می تواند هر مدل بادکنک آرایی را که بخواهید برای شما انجام دهد. گروه topshad در کنار شماست برای تجربه لحظات شاد و به یاد ماندنی.

اجزای تشکیل دهنده تم تولد پرسپولیس

این تم شامل بنر ، استند بادکنک،  استند رومیزی در سایزهای مختلف ، شمع تم پرسپولیس ، ریسه پرچم ، ریسه برجسته ، پیش دستی و لیوان ، ظرف پاب کرن، کارد و چنگال، کارد و کفگیر کیک بری، نی، خلال، تاپر،تاج و نقاب ، سفره ، دستمال سفره، کاغذ پاش یا همون بمب شادی ، کلاه و انواع بادکنک فویلی می باشد.

هرکدام از این وسایل کاربرد خاصی دارند به عنوان مثال شما با استفاده از کارت دعوت تم تولد پرسپولیس می توانید مهمانان خود را دعوت کنید ولی با دعوت به این روش در واقع مهمانان را از تم تولدتان با خبر می کنید. به این ترتیب آنها هم می توانند لباسی را در جشن شما بپوشند که با تم شما از نظر رنگ همخوانی داشته باشد. در ضمن خود شما نیز می توانید از مهمانانتان خواهش کنید تا در صورت تمایل لباس همرنگ با تم تولد شما بپوشند.

نگاهی به تاریخچه باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس در واقع یک لغت یونانی به معنای شهر پارسی می باشد. این کلمه از دو واژه ی (پرسه) به معنی پارسی و (پولیس) به معنی شهر تشکیل شده است. یونانیان باستان به تخت جمشید پایتخت هخامنشیان ، پرسپولیس می گفتند.

باشگاه پرسپولیس در سال 1342 در تهران بنیان گذاری شده. این باشگاه هیچ وقت به دسته پایین تر سقوط نکرده و یکی از پر افتخارترین و پر هوادارترین تیم فوتبال در ایران است. این تیم بارها و بارها در بالاترین سطح فوتبال ایران به قهرمانی رسیده است.

از القاب باشگاه پرسپولیس می توان به ارتش سرخ ، سرخپوشان و سرخ ها اشاره کرد.

در سال 1346 باشگاه شاهین توسط سازمان ورزش و تفریحات ایران منحل شد و بیشتر بازیکنان این باشگاه منحل شده به پرسپولیس پیوستند و باعث محبوبیت و شهرت این تیم تهرانی شدند.

از اون زمان به بعد این باشگاه فراز و نشیب های زیادی رو طی کرده اما همواره جزء باشگاه های مطرح و موفق و محبوب تهران بوده است.